بذر گل جعفري فرانسوي

بذر انواع گل و گياه

بذر گل جعفري فرانسوي

بذر گل جعفري فرانسوي
قيمت: 140,000 ريال
خريد
بذر گل جعفري فرانسوي


بذر گل جعفري فرانسوي
 
شرح محصول:

تعداد:20 عدد

 

گياهي است يكساله مربوط به خانواده افتابگردان يا Astreaceae بومي امريكاي شمالي و جنوبي كه امروزه در ساير مناطق دنيا نيز ديده مي شود.
رشد در انواع خاك ها اما رشد بهينه در خاك هاي با زهكشي بالا و سبك، برخي ارقام مقاوم به خشكي نيز هستند،
زمان كاشت در فصل بهار و چندين ساعت نور مستقيم خورشيد را مي پسندد. گل ها تركيبي از رنگ هاي، نارنجي، زرد و قرمز مي باشند.
گفته مي شود كه براساس رقم، خاصيت ضد آفت داشته و همراه با گياهان سيب زميني، بادمجان، گوجه فرنگي، فلفل قرمز، تنباكو كاشته مي شود، البته اين گياه به دليل توليد مواد ضد باكتريايي نبايد با گياهان خانواده لگوم كاشته شود.
رنگدانه هاي موجود در گل هاي برخي ارقام به عنوان natrual food color يا رنگ هاي طبيعي خوراكي در انواع صنايع غذايي اتحاديه اروپا و رنگدانه خوراك طيور در ايالات متحده كاربرد دارد. همچنين گل ها به عنوان منبع غذاي انواع پروانه ها و…
اين گل در فرهنگ برخي كشورها مانند مكزيك، اكراين و… جايگاه خاصي دارد.

 گل جعفري دورانگو فرانسوي گلي بسيار زيبا با گلبرگ هاي برجسته و در اندازه هاي يكنواخت مي باشد.

 جعفري دورانگو گياهي يكساله از خانواده كاسني ها (ASTERACEAE) مي باشد كه داراي شاخه هاي بسيار زيادي است و گل هاي زيادي توليد مي كند. زمان گل دهي اواخر بهار تا فصل سرما است.

 اين واريته انتخاب بسيار خوبي براي كاشت در گلدان، باغ و باغچه، فضاي سبز و استفاده به عنوان شاخه گل بريده مي باشد.

 بذر گل جعفري دورانگو معرفي شده محصول شركت معتبر پن آمريكن مي باشد كه از نوع هيبريد F1 بوده و از با كيفيت ترين بذرها تهيه شده است.

 اين گونه از گل جعفري داراي گل هايي معطر به قطر پنج الي هفت سانتيمتر است كه جذب كننده حشرات مفيد هستند.

 

آموزش كاشت بذر گل جعفري در گلدان يا باغچه

  • گل جعفري محل هاي گرم و آفتابي را دوست دارند، اگر قصد كاشت جعفري در باغچه يا گلدان منزل را داريد، بذر جعفري را بعد از عبور سرما و يخبندان از نيمه اسفند تا آخر فروردين در گلدان يا خزانه بكاريد. دماي مناسب جوانه زني 24 تا 27 درجه سانتيگراد است.
  • بذرها را با نيم سانتيمتر خاك بپوشانيد و آن را آبياري كنيد. آبياري را به آرامي انجام دهيد تا بذرها در خاك جابجا نشوند. با اين زمانبندي، در اوايل يا اواسط فروردين مي توانيد نشاها را به باغچه منتقل كنيد.

 

  • بستر رشد مناسب براي گل جعفري، خاكي است كه تركيبي از خاك باغچه 60 درصد، ماسه 20 درصد، كود حيواني 20 درصد باشد. بذرها حدود 4 تا 7 روز بعد جوانه مي زنند. خاك باغچه يا گلدان محل نگهداري جعفري بايد داراي زه كشي خوبي باشد تا آب اضافي حاصل از آبياري را در خود نگه ندارد.
  • براي غني تر كردن خام استفاده از كود هر سه تا چهار هفته يكبار ضروري است. شما مي توانيد از كودهاي محلول با فرمول 15-15-15 استفاده كنيد.
  • در زمان جابجايي نشاها بايد دقت كنيد كه نشاها را با فاصله 30 تا 40 سانتيمتري از هم در خاك باغچه يا گلدان بزرگتر بكاريد، محل گلدان يا باغچه حتماً بايد آفتاب گير باشد. كمبود نور خورشيد، موجب عدم گل دهي اين گياه و يا ريز شدن و حتي ريزش غنچه هاي گل مي شود.
  • براي تداوم گل دهي، به طور مرتب گل ها را بچينيد. جعفري گياهي مقاوم به خشكي است و به آبياري زياد نيازي ندارد، اما بايد در آبياري منظم باشيد.

 

» ارسال سفارشات پستي حداكثر 24 تا 48 ساعت پس از واريز وجه توسط پست پيشتاز انجام مي شود «

راهنماي كاشت به همراه بسته پستي ارسال مي شود

از ساير محصولات ما هم ديدن فرماييد

 

 

 

 
 
محصول
بذر گل جعفري فرانسوي
تاريخ ثبت
1399/12/19
تاريخ به روز رساني
1400/3/3
ابعاد
150 * 180 * 200 Centimeter
وزن
200 Gram
گارانتي
تضمين كيفيت
قيمت
140,000 ريال
فروشنده

 

خريد

 



 

 

ساير محصولات اين گروه

 

 

 

 

فیلم های فرانسوی

1- چهره ها، مکان ها (Faces, Places) 2017

  • ژانر:  مستند
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.9 ، امتیاز گوگل 90
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه اسکار بهترین مستند از Academy Awards در سال 2018 و دریافت جایزه بهترین فیلم مستند بلند از Alliance of Women Film Journalists در سال2018
  • دانلود

این فیلم در مورد کارگردان فرانسوی است که نقش اصلی فیلم را دارد.‌ او به همراه دوست خودش که یک عکاس و نقاش است، وارد یک روستا در فرانسه می شوند و می خواهند از نوع زندگی مردم آن منطقه، مستند تهیه کنند و هر کاری را برای افزایش جذابیت داستان انجام می‌ دهند؛ مستندی که قطعاً ما را به فکر فرو می برد و مجذوب خواهد کرد. فیلم های فرانسوی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.